Prezentarea proiectului East Foods
Descrierea proiectului
Proiectul East Foods a fost dezvoltat pentru o societate romano-italiana, un magazin virtual simplu, cu un sistem de management al continutului unde clientul poate adauga/actualiza produsele comercializate. Website-ul este optimizat SEO.
Domeniu:
Tip:
magazin virtual
Data proiectului:
Iulie 2010
Data lansarii:
August 2010
Tehnologii folosite:
VB.NET, JQuery, CSS
Baza de date:
MS SQL 2008
Sistem management al continutului:
Da
Limba:
Romana, Italiana
Rezultate obtinute
Pozitiile ocupate in Google(www.google.it), in data de 14.02.2011 sunt:
• bauturi tipice romanesti - locul 1,2 din 24.000;
• produse tipice romanesti in italia - locul 1 din 46.400;
• oferte produse traditionale romanesti in italia - locul 5 din 114.000;
• en-gros produse romanesti in italia - locul 8 din 498.000;
• furnizori de produse en-gross - locul 3 din 360.000;
• east foods - locul 2 din 74.400.000;
• en gros romanesti in italia - locul 10 din 511.000;
• en-gros produse romanesti - locul 11 din 544.000;
• en gross alimente - locul 4 din 709.000;
• oferte en gross produse alimentare - locul 7 din 122.000;
• produse alimentare romanesti in italia - locul 7 din 834.000;
• produse alimentare traditionale romanesti - locul 19 din 297.000;
• produse alimentare romanesti - locul 32 din 1.750.000;
• produse romanesti in italia - locul 32 din 633.000;